امدادخودرو آذرشهر – خدمات حمل خودرو شهر آذرشهر

امدادخودرو آذرشهر با بیش از 27k تعمیر موفق در سطح تمام مناطق استان آذربایجان شرقی و شهرهای اطراف آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز می باشد تا هیچ خودرویی در راه نماند و با خدمات حمل خودرو شهر آذرشهر به راحتی و در کمترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده برای خودرو شما حل شود.

گروه امدادخودرو آذرشهر با دارا بودن مدرن ترین تجهیزات امدادخودرویی در سطح کشور برای تعمیر انواع خودرو های سواری ، مسافربری ، باربری ، خودروهای سنگین نظیر کامیون و کامیونت ها توانسته با افتخار رضایت 99 درصد از مشتریان خود را دریافت کند. برای بهره مندی از خدمات مجموعه امدادخودرو آذرشهر فقط کافیست با یک تماس به کارشناس های خدمات حمل خودرو ما وصل شوید و سپس در کمترین زمان ممکن پرسنل متخصص و مجرب تعمیرکار ما را در کنار خود ببینید.

در حالتیکه خودروی شما بدلیل عیب فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن احتمال دارد سبب بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سرتاسر کشور می‌ توانید با شماره تماس امدادخودرو آذرشهر تماس حاصل نموده، تا متخصصان امدادخودرو آذرشهر به کمک شما بیایند و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.

شماره تماس امدادخودرو آذرشهر : 09143175847

گروه امدادخودرو آذرشهر که از سال 1372 در راستای خدمت رسانی به مشتریان گرامی و حل مشکل خودروی آن ها شروع به کار کرده، حال بعد از گذشت بیش از 2 دهه خدمات امدادخودرو خود را در حوزه امدادخودرو تویوتا، امدادخودرو هیوندای، امدادخودرو کیا، امدادخودرو ام وی ام و امدادخودرو سایر خودرو های وارداتی می باشد.

امداد خودرو عجب شیر | حمل و نقل خودرو عجب شیر | 09143175847
بخوانید

امداد رسانی ها توسط متخصصین تعمیرکار امدادخودروی آذرشهر در کمتر از دو ساعت انجام می شود ولی تیم واکنش سریع امدادهای خودرویی آذرشهر با داشتن 30 یدک کش فوق مدرن خارجی در کمتر از یک ساعت در کنار شما خواهد بود تا به شما امداد رسانی کند. تیم امدادخودروی آذرشهر اشخاصی هستند که خود تخصص تعمیر کاری داشته و اگر امکان تعمیر در محل وجود داشته باشد در سریع ترین حالت و با دقت بالا خودروی شما را تعمیر خواهند کرد.

تلفن تماس: 09143175847

سریع ، ارزان ، مطمئن

امدادخورو آذرشهر

امداد خودرو آذرشهرامداد خودرو تبریز

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع کلیک کنید